Valuta
Härliga produkter, men vad är MYS Lifestyle?
Vad kul att du frågar! Vi är ett familjeföretag från Värnamo som bygger upp vårt varumärke MYS Lifestyle tillsammans med våra kunder!
MYS Lifestyle är en inrednings- och livsstilsbutik fylld med kärlek. Vi vill erbjuda våra kunder en härlig blandning av medelhavets värme, skandinavisk fräschör, bohemisk charm och framför allt små glädjeämnen och välmående i vardagen.
Hörnstenen i vårt sortiment är produkter från vårt eget varumärke, såsom underbara textilier, keramik och ljus!
-
Jag vill returnera min beställning – hur gör jag?
Det är enklast att returnera genom att läsa vår returpolicy, där du också hittar returens kod. Använd den för att enkelt skicka tillbaka ditt paket! Kom ihåg att alltid kontakta vår kundtjänst vid reklamationer innan du genomför returen.
Du hittar vår returpolicy här: https://myslifestyle.se/policies/refund-policy
-
Hur kan jag spåra mitt paket?
Du hittar spårningsnumret i ditt mejl. Om du inte hittar det, kan du kontakta vår kundtjänst. Ange bara ditt ordernummer, så letar vi upp spårningsnumret åt dig!
-
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden varierar beroende på om produkterna finns i lager. För lagerförda produkter är leveranstiden 1–3 arbetsdagar. Kom dock ihåg att helgdagar kan påverka detta. Ditt paket kan dock skickas redan samma dag!
-
Produkter som är märkta med Pre-Order kräver lite mer tålamod,
eftersom de fortfarande är på väg till oss. För dessa gäller längre leveranstider och nästa tillgänglighetsdatum visas på produktsidan. Exempelvis skickas produkter som anländer i juli vidare till dig under juli, men ett exakt datum finns inte. Vi skickar Pre-Order-produkterna så snart de når vårt lager!
Notera att leveransinformation ibland också finns i produktbeskrivningen.
-
Jag har fått min beställning, men produkten är felaktig/skadad/defekt – vad gör jag?
Vid reklamationer ska du alltid kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt! Vid skador som uppstått under transport, kontakta även transportföretaget – vi står på din sida i ärendet!
-
Kan jag köpa ett presentkort?
Självklart! Presentkort finns att köpa både i butik och online. Presentkort som beställs från nätbutiken levereras via mejl, och vi kan även skicka det direkt till mottagarens mejl om du vill.
Våra presentkort kan användas både i nätbutiken och i våra fysiska butiker. De är giltiga i 6 månader och det exakta utgångsdatumet anges i mejlet där presentkortet skickades.
-
Jag har returnerat en beställning, men har inte fått någon återbetalning än.
Efter att du har lämnat in returpaketet kan det ta en stund innan det når oss. När vi har mottagit returen gör vi återbetalningen via den betalningsmetod du valt. Återbetalningen överförs sedan till dig enligt deras villkor.
Tack för att du prenumererar
Detta mejl är registrerat!